Det får bli i morgon

Idag hade jag tänkt skriva om gårdagens frukost-date och lite annat men den här dagen har försvunnit i ett virr varr av en massa måsten…

PW i snömodd, absolut inget jag gillar och inte mina höfter heller, försök att få ihop en lista på mat att köpa så vi kan äta idag och i morgon, ett ännu mer tappert försök att få ut ett paket från DHL hos Coop då hela DHL:s system ligger nere, uppackning av mina väskor och lite tvättande. Och felsökning via telefon… för vi kom igår hem till ett badrum med bara +14 grader… så elektrikern och jag har felsökt via telefon men det gick så där.

Så nu sitter jag här med fortfarande ouppackade väskor, iskallt badrum men i alla fall nyslipade knivar för jag fick till slut tag i mitt DHL-paket.

Frukost-daten får ni läsa om i morgon!

Kommentera

