Som utlovat

Igår lovade jag inlägg om min frukost-date i måndags och man ska ju hålla vad man lovar!
När jag besöker Bryssel är det tre-fyra personer jag mycket gärna träffar och @petchie75  är en av dem. Då hon inte riktigt visste när de skulle komma tillbaka från Spanien hängde alltihop lite i luften men sista dagen fick vi ihop en frukost ihop. Även @komheden hängde på en stund. Och så lilla A!

DSC_0163

DSC_0157

Man glömmer fort hur pyttesmå bebisar är i början och den här, ja hon är då inte stor!
Och medans hennes mamma och jag pladdrade på om ditten och datten satt hon lite i mitt knä en stund för att slippa få brödsmulor på sig medan hennes mamma åt.

DSC_0165

Nu ska jag straxt åka till min sjukgymnast och kan lova er att min nacke längtar! Sedan blir det att köra till Bromma och hämta upp vår yngste son på flygplatsen, det hade T lovat att göra men när VD:n hastigt och lustigt bestämmer sig för att besöka anläggningen i Eskilstuna, ja då fick T ändra sina planer och jag mina. Men T lånade mig sin bil i alla fall så jag slipper köra min lilla i det lite besvärliga vinterväglaget.

6 svar to “Som utlovat”

  1. Annika Says:

    Kul med date med Petra. Förstår att du gärna träffar henne. Hon är ju så himla gullig. Lilla A är verkligen gullig, och lik sina syskon. Anna har jag aldrig träffat, men läste hennes blogg då hon skrev den + att jag följer henne på insta.
    Alltid roligt att träffa goda vänner så jag förstår att du gillar dina givna ”dater” i Bryssel.

  2. Anna (Sthlm/Bxl) Says:

    Kul att ses en kort stund! Du får gärna höra med din make om IT-relaterade jobb på hans jobb i Belgien. Min Peter är elektroingenjör och har arbetat med IT sedan början av karriären, dock inte programmering utan mer IT-projektledning, IT-säkerhet, stora affärssystemsprojekt m m. Jag skriver här eftersom jag inte har din mejl – jag nås på komheden (a) hotmail . com

Kommentera

