Gräsänka

Sedan 03.44 i morse är jag själv hemma. T och yngste sonen for med tidigt plan till London och tre dagar med snooker på elitnivå. De 17 bästa i världen gör upp i Masters på Alexandra Palace och detta ska T och yngste sonen kika på. Och så ska de givetvis spela snooker själva, inte på Alexandra Palace men väl på en stor snookerhall nära deras hotell. Och nyss såg jag att de kommer få se deras idol Ronnie O’Sullivan spela i semifinal på lördag!

Jag då? Valde att stanna hemma men har arrangerat och fixat deras resa och jag vet att de kommer ha väldigt kul ihop, far och son! Och så spanar jag på snooker via VPN och kanske mest efter att se min T och yngste sonen!

Och ikväll ska jag hem till en väninna på lite fika.

4 svar to “Gräsänka”

  1. svengland Says:

    Hoppas de får roligt här i storstan!!! Och att tipsen hjälpte?!

  2. Lund Johanna Says:

    Snooker alltså, det var inte den vanligaste av rese-aktiviteter. Hoppas du får en ok tid som gräsänka i alla fall, fika låter som en bra start.

    • Brysselkakan Says:

      Haha! Nä, det är kanske mer fotboll man åker för att se i London men de spelar bägge snooker och vårt bord står på vinden och de har turneringar när sonen är här.
      Går ingen nöd på mig, är ju van vid att vara själv men alltid kul att umgås med väninna några timmar.

Kommentera

