Sju ljus i tårtan!

Idag är det sju år sedan jag skrev mitt första stapplande inlägg här på bloggen.
Då var bloggens syfte att hålla vänner och släkt i Sverige uppdaterade på oss när vi drog till Bryssel på flera år.
Inte visst jag då att bloggen skulle ge mig så många fina vänner över hela världen, att den skulle ge mig fantastiska kompisar i Bryssel och så mycket kärlek från er alla!

Nu, sju år och drygt 3950 inlägg senare, tänker jag fortsätta ett tag till. I höstas var jag på väg att ge upp men ska försöka hitta tillbaka till inspirationen och kanske också till er som läser! Och det blev ju också mitt nyårslöfte till er!

Planen var att ha en ny design färdig tills idag men attan vad jag kört fast där, det är inte så himla lätt att ändra något som på sätt och vis redan är bra till något nytt. Men det kommer nog!

Så om jag nu också får önska mig något på bloggens sjuårs-dag så är det att ni, mina fina läsare, skulle kunna tänka er att kommentera lite mer!
Det önskar jag mig!
Man behöver inte skriva så himla mycket, lite gör mig så glad det med. Eller klicka på Gilla-knappen så ser jag att just du gillat vad du nyss läst men då måste man, tyvärr, skapa ett konto men det är ju bara första gången.

Hur som helst! Fler kommentarer önskas!

10 svar to “Sju ljus i tårtan!”

  1. Lena Says:

    Grattis grattis till bloggen och till oss läsare som får följa dig i stort o smått! Är en av dom som läser din blogg o kollar in här ofta men kommenterar alltför sällan. Men uppskattar din blogg o ditt språk och hoppas du orkar fortsätta blogga :)

  2. Annika Says:

    Grattis till sju bloggår! Ja, bloggen och bloggar är verkligen kanaler till ny vänskap. Det är så fint!
    Kommentarer är a och o, i mitt tycke. Så jag förstår dig till fullo. Det är ju egentligen responsen som driver bloggen sas.
    Fortsätt att blogga, det är roligt att följa dig.

    • Brysselkakan Says:

      Tack!
      Jag respons är viktigt och tror det är lite det som gör att jag inte orkar alltid, bristen på respons alltså. Ser ju att många läser men lite mer kommentarer vore önskvärt! Ibland när jag skriver ett inlägg tänker jag att detta kommer ge kommentarer och så blir det noll… Men jag kämpar på!

  3. Stella Says:

    Åh redan sju år – grattis! Jag började ju läsa din blogg under Brysseltiden och blev så intresserad att jag gick tillbaka och läste alla inlägg från och med dag ett. Och sen har jag fortsatt, din blogg hör till de få som jag kollar varje dag. Har sett att andra bloggare har samma problem, alltså att läsarna inte kommenterar. Lovar att kommentera oftare!!
    Stella i Italien

  4. Ginger Says:

    Grattis på sjuårsdagen.
    Har läst din blogg länge men kommenterar sällan, lovar bättra mig
    Ginger Genève

Kommentera

