Vad jag tycker då!

Ni som läst här ett tag vet att detta är ovanligt numera; ett inlägg på en lördag!
Nå, jag lovade Miss Marie via Instagram att säga vad jag tyckte om nya tidningen My Home som åkte med i matkassen hem igår.

IMG_9550

Och vad jag hört skulle den innehålla väldigt mycket från de större inredningsbloggarna så som Pella Hedeby, Frida på Trendenser och några till. Bilder som jag med andra ord rätt säkert sett både här och där redan.

Och så var det faktisk i början, massor av bilder jag alltså sett men sedan blev det bättre! Lite roliga reportage från Brooklyn och hemma-hos från lite oväntade personer som tex Karin Bastin i LA.

IMG_9555

En annan sak som jag gillade var pappret i tidningen! Lite strävt och rustikt, som tidningspapper fast tjockare kanske beskriver det bra.

På det stora hela en bra tidning, eller ska vi kalla den katalog? 200 sidor gör att den verkligen känns som en katalog. Hade nog förväntat mig mer reklam och visst finns det sådan men ändå på en OK nivå.
Så för 49 kronor tycker jag man fick väldigt mycket för sina slantar.
Enligt uppgift ska den bara finnas i butik i så där två veckor och som jag skrev i går; den står bland dagstidningarna och inte bland inredningstidningar i butikerna.

Tror det kommer dyka upp fler nummer framöver av den här ”katalogen”!

4 svar to “Vad jag tycker då!”

  1. karin Sjögren Says:

    Låter som den kan vara värd att titta på

  2. Lund Johanna Says:

    Då får det bli en sådan alltså :)

Kommentera

