Frågor och svar

Så var vi där igen! Fredag och veckans, kanske, bästa dag.
Började med att gå upp vid sex för att hinna med det jag vill hinna med på morgonen innan jag hade klipptid vid 09.45 hos min frissa.

Flänger runt för att hinna, klipper mig, flänger runt lite till och hamnar på Lillgärdsgrillen för lunch, Skypar med yngste sonen medans jag äter.
Vi avhandlar en del post han fått och han har frågor som jag har svar på.

Och lagom till burgaren är uppäten och jag på väg hem igen slår huvudvärken till…
Dålig tajming då helgen är här och svärföräldrarna på väg hit… Nåja, det är som det är.
T är också på väg hem efter en snabb tripp till Växjö, han körde ner i går kväll och hemåt igen vid halv tre idag.

Inga speciella planer för helgen mer än att umgås och i morgon kommer V ut och hans fina H kommer med.

Nu ska jag sluta ögonen en stund och hoppas det gör underverk med huvudet!

Kommentera

