Men annars var det bra

Om man bortser från den från helvetet vidriga huvudvärk jag haft sedan i fredags har det varit en bra helg.
Men eftersom just den där från helvetet vidriga huvudvärken varit milt sagt väldigt påtaglig har den tagit över hela min helg…

För att över huvud taget fungera har jag stoppat i mig Citodon var fjärde timme och därmed lullat runt i en snurrig dimma och blivit hes. Inte hes för jag talat eller skrikigt (fast just det sista kände jag för rätt ofta då det bara känt så himla jobbigt) utan för heshet är biverkning på Citodon.

Vi har haft svärföräldrarna på besök och jag var väl inte den piggaste värdinnan på jorden. Om man säger så. Lagom till de åkte i går och T for för att träna och jag tänkte vila lite när det blev tyst, ja då sätter en granne igång att kapa träd med motorsåg… Blev inte någon vila i tystnad.

Men solen sken fint igår, fåglar kvittrade ute och termometern visade +10.
Hopp om vår!
Och jag åt bakelse.

6 svar to “Men annars var det bra”

  1. Annika Says:

    Så otrevligt med huvudvärken och de starka tabletterna du tvingas ta. Hoppas verkligen att du känner dig piggare och kryare nu!

  2. karin Sjögren Says:

    Du servade som vanligt, men har litet svårt att ta emot hjälp, vilket är synd när du har en tuff dag.
    Kram

  3. karin Sjögren Says:

    Ja visst är det så

Kommentera

