Föll för trycket

IMG_20160209_130813

Hade bestämt mig för att låta bli att anamma det här med semlor idag men så började bloggar och Instagram fyllas av bilder på semlor så just nu jäser mina små bullar fint på plåtar och det blir semlor även här i kväll antar jag.

Just nu när jag sitter i soffan så lyser solen på blå himmel om jag tittar ut genom mina fönster till höger. Om jag däremot tittar ut åt vänster så är himlen så där grå med lite lila i som varslar om snö. Kanske det bara blir regn för tempen ute är +5 just nu.

Blir det någon semla för dig idag? Eller avstår du?
Misstänker att det slinker ner både en och två hos många idag!

2 svar to “Föll för trycket”

  1. karin Sjögren Says:

    Jag var på Folkets Hus styrelsemöte och vi fikar inte, men R var på Bruksmuséet och där bjöds det på semla. Det gäller att välja vart man går!!! Får trösta mig med att det finns fler tisdagar.

Kommentera

