Snart!

Om några timmar sätter jag tänderna i en eller kanske två av dessa mini-semlor!

6 svar to “Snart!”

  1. Stella Says:

    Ååååååh himmel, vad jag avundas dig. Men om ett par veckor ska jag på semleparty hos en svenska i Rom så jag får i alla fall EN semla i år (normalstorlek, hehe!). Stella i Italien

  2. Asa Says:

    Mmmmmmmmmmmmmmmmmm, blir faktiskt ganska sugen! Har dock inte lust att baka och det var bara nagon som antydde nagot om Fettisdagen sa jag kommer nog undan även sa här! Imorgon är här ”Aschermittwoch” och sedan ”maste” man fasta tills pask! Fasta innebär dock för de flesta att avsta sötsaker och Alkohol, och det är väl inte sa svart!

  3. Annika Says:

    Oj oj, igår var det INTE lätt att vara utlandssvensk. Sociala medier fullkomligt svämmade över att semlor. PUST!!
    Härligt att få njuta av dem. De är ju sååååå goda! Imorgon ska jag dock på svennefrulle hos min kompis Lotta, och då blir det semlor, WOOOOT!!!

    • Brysselkakan Says:

      Det är tur att du/ni har Lotta som bakar så mycket gott inklusive semlor! Och jo, jag minns hur det var att vara utlandssvensk och se alla dessa semlor på bild…

Kommentera

