Axlar

Hoppsan, det blev visst inget inlägg igår. Och det är ju OK det med.
Gårdagen var första dagen sedan i fredags som jag vaknade utan huvudvärk!
Smått fantastiskt faktiskt. Och att sedan ligga på spikmattan, höra hur folk far till jobbet och ha T där bredvid mig gjorde ju att det blev en mycket bra morgon.

Vi tog med andra ord lite sovmorgon, T jobbade hemifrån och åkte till jobbet vid lunch.
Med han jobbade gick jag PW. I spöregn… var genomblöt när jag kom hem, ända in genom alla lager av kläder och till och med trosorna var genomsura… Iskallt mot slutet men ändå varm för jag går fort. Duschade länge kan jag meddela.

Hade tid hos min sjukgymnast och jag hoppas hans behandling nu leder till att huvudvärken inte kommer tillbaka. Men det är bökigt nu, min vänstra axel har jag alltid mer eller mindre ont i sedan den där dagen för exakt sju år sedan och sedan en månad tillbaka har jag minst lika ont i höger… Har inte gjort något speciellt utan vaknade en torsdag och kunde inte röra armen alls, det är bättre men det går sakta och min redan rätt störda sömn har absolut inte blivit bättre av detta…

Nog om det! Idag ska jag följa med en väninna och kolla på lägenhet och jag hoppas den är fin och att hon inte får allt för många mot sig i en eventuell budgivning. Hon bor inte där hon vill och det är en nödlösning som måste få ett slut.
Och jag får väl masa mig iväg till Willys också så vi har mat att äta i helgen.
Men först PW!

Gör du något kul idag?
Eller har du något bra middagstips inför kommande helg?

2 svar to “Axlar”

  1. Annika Says:

    SKÖNT med huvudvärken som försvunnit. Underbart.
    Idag ska jag äta semlor på vår svennefrulle. SER fram emot det mycket :-)
    Kul att titta på lgh. Spännande.

Kommentera

