Vitt

Idag vaknade vi upp till en vit värld. Igen… Jo, det har snöat inatt och min PW blev mest ett pulsande i snö på oplogade gator… Vilket om några timmar högst troligt innebär molande värk i höften. Nåja, det är vinter än.

Igår kväll inser jag att jag inte skrev något inlägg här… Gick under dagen och jobbade på det i mitt huvud och någonstans där måste jag trott att jag också skrev och publicerade, men icke.
Hann i alla fall med en del småsaker; färgade (äntligen) håret, åt lunch på stan, hämtade paket, hämtade bok, skrev en del mail och avslutade kvällen med en kopp te ihop med grannen/hyresgästen C. Blev en bra dag ju!

T befinner sig på resande fot, just nu Tyskland men kör i kväll till Bryssel för att flyga hem sent i morgon kväll. Så med andra ord är jag själv. Och det kommer bli mer sånt framöver, tyvärr en av baksidorna av hans nya tjänst…

Idag står besök hos sjukgymnasten på schemat, innan dess ska duschen besökas, tvättmaskinen startas och någon slags lunch landa i magen.
Dags att ta tag i det då!

2 svar to “Vitt”

  1. Annika Says:

    Alltid så jobbigt om det inte plogas, och om det därtill blir tö och sen fryser på igen är det vidrigt. Avskyr det mest av allt, isen. OCH den ständiga rädslan att halka.
    Hoppas du kan hänga med T på lite resor framöver. Det vore ju roligt.
    Ha en bra dag!

Kommentera

