Samtal

Jodå! Jag orkade med gårdagen och det blev några roliga och trevliga timmar med Åsa. Lite snabb shopping och sedan satt vi på Exki, åt lunch och pratade om allt från strulig mens, trosor, lösögonfransar och lite till.

Sedan försökte jag få till en bra bild på Åsa och det var ju ungefär lika svårt som vanligt. Den kvinnan har lite svårt att vara stilla men till slut så blev det rätt bra. Hade en tanke att göra en mosaikbild av de 24 bilder jag tog men då säger nog Åsa upp bekantskapen med mig och det vill jag ju inte.

DSC_0327

Tack snälla fina Åsa att du tog dig tid att åka tåg hit till Bryssel och vi fick tid ihop.
Jag uppskattar det massor!

Kommentera

