Sista dagen för denna gången

Sista dagen i Bryssel för den här gången. Ska packa ihop mina saker och ta det lugnt på förmiddagen, stanna på hotellet så länge jag får ha kvar rummet vilket betyder till klockan 12. Sedan får jag driva runt på stan och häcka på fik för vårt flyg går inte förrän 20.30 i kväll… T har möte till 18 så det lär bli tight med att hinna till flyget i tid för honom men de är flera som åker bokad bil ut. Jag tar mig dit själv med hjälp av tåget.
Mår bättre men är fortfarande förkyld så det kan bli rätt plågsamt att flyga antar jag för jag har ont i halsen och upp i öronen… Ja, ja bara att härda ut i de två timmar flygningen tar.

Igår lunchade jag med fina AK, så kul att hinna ses en timme, prata lite och sedan säga hej då när man egentligen vill prata mer men hon var ju tvungen att gå tillbaka till jobbet. Blir glad av att hon trivs med livet och mår bra!

Sedan åkte jag spårvagn tillbaka ner till stan, satte mig på Exki för att få något varmt att dricka och, som tur var för mig, de hade för första gången på denna resan min favoritbakelse!

DSC_0343

T var på middag med kollegor i går och jag blev bjuden på middag av M som är den  som ska efterträda T på hans gamla jobb. Vi har setts förr och hade en trevlig middag ihop med intressanta samtal. Han ska ju flytta till Sverige nu så han frågade en del om praktiska saker och jag försökte svara!

Vi får se när jag kommer hit igen, en sak är i alla fall klar: jag tänker inte vara sjuk nästa gång och det får gärna vara sommarvarmt också.

2 svar to “Sista dagen för denna gången”

  1. annakaringranstrom Says:

    Håller med L, hade velat sitta kvar och prata läääänge! Det var så härligt att se dig fina L!

Kommentera

