Mycket grönt

Medan min envisa hosta river i min kropp, gör att mitt huvud känns som det ska explodera när jag hostar och jag känner mig rätt ynklig tänkte jag ge er lite bilder från min sista dag i Bryssel.

DSC_0336

Hotellet vi bodde på heter Hotel Bloom och gillar gräs, eller i alla fall hitte-på-gräs, lite här och där. Golvet i hissarna har tryckt mönster av gräsmatta och alla rum har grönt matta som är mjuk som gräs.

DSC_0353

Och jag funderade en stund på om jag gick in på rätt toalett.

DSC_0347

Den här typen av trasiga jeans kan få mig att känna mig lite gammal, har inga problem med snygga slitna jeans som har hål men att köpa dem nya så här…

DSC_0350

Smygfoto! Alltså… hur tänkte han? Flickvänner verkade gilla det för hon drog sina fingrar kärleksfullt genom det gröna håret.

IMG_20160303_151951

Och jo, det blev en till innan jag for hem!

DSC_0348

Efter regn kommer sol och den värmde så jag fick svettas. Eller så var det kanske lite feber.

DSC_0355

Sedan tog jag tåget från Gare du Nord och nio minuter och 5,10 Euro senare var jag på flygplatsen. T tog taxi och fick betala betydligt mer och resa i 40 minuter…

 

2 svar to “Mycket grönt”

  1. Stella Says:

    De där jeansen påminner mig om när min man för länge sen kom hem med en ny t- shirt som var trasig! Statusmärke också!! Jag blev något irriterad över att han inte kontrollerat varan bättre och ville han skulle byta den. Nej usch så pinsamt, det ville han inte. Så jag ringde till affären och klagade, med ganska amper ton. Och fick då veta att det var absolut senaste modet med trasiga kläder……. Tablå. Numera följer jag modereportagen lite bättre :-) Stella i Italien

Kommentera

