Tyck lite synd om mig

Måndag och här sitter jag och är ungefär skitförkyld… Verkar vara segdragen skit men bara att vänta ut. Hostan är värst, torr rivig hosta som gör att det känns som huvudet ska explodera varje gång jag hostar. Är rätt ynklig faktiskt.

Vi fick snö inatt och jag kan väl bara som resten av Sverige utbrista: Vill ha vår nu!
Nåja, helgen var trevlig. V kom hit i fredags kväll och sov över (!!!) till söndag. Om man vet hur himla gärna han helst sover i sin egen säng så vet man hur unikt detta är! Han sov alltid i sin egen säng även redan som liten.
Så han och jag klädde om väggplattor till båten med ny galon och V och T rengjorde motordelar också. Det går framåt med båtrenoveringen och förhoppningsvis ska han vara klar lagom till det är dags att sjösätta, när sjutton nu det är tid för sånt.

Idag åkte T till jobbet med mobilen kvar på sängbordet och det strular ju till saker… Så jag har fått ringa lite åt honom så folk som försöker få tag i honom fick reda på hur de skulle göra. Det löser ju sig alltid men känns rätt bökigt där och då.

Dags att ladda med mer te och c-vitaminer och sedan kura ihop mig under täcket igen.

4 svar to “Tyck lite synd om mig”

  1. annakaringranstrom Says:

    Krya på dig!!

  2. Lena Says:

    Krya på dig!

Kommentera

