Fågelkvitter

Vaknade till solsken i morse och bestämde mig för att gå en kort sväng. Solen hann gå i moln innan jag fått i mig frukost, hostat färdigt och kommit i kläderna men ändå skönt ute. Fåglar som kvittrade. Gick inte samma fart som på mina vanliga PW:s men helt OK och det funkade fint.
Hoppas jag är på väg att bli bra nu för det börjar bli trist att vara trött, ha huvudvärk och hosta. Och jag vill börja gå fort igen!

Nåja, det är som T säger: det tar den tid det tar. Och blir säkert bäst om jag vilar och tar det lugnt mest.
Så jag läser mest och dricker mängder av te. Och idag tänkte jag se till att tvätten blir vikt, det borde jag ju orka med!

2 svar to “Fågelkvitter”

  1. karin Sjögren Says:

    Som tur var så kom jag ut tidigt idag…solen sken och det var vårlikt..även att vi fick 5 cm snö igår.
    Ikväll är det årsmöte på Bruksmuséet.
    Idag har jag perforerat en bit ylletyg med en stans. Ska skicka efter siden och färg, det ska så småningom sitta bakom ylletyget och lysa..

Kommentera

