Kalla händer, fjädrar och så

Jodå, någon gång inatt kröp T ner bredvid mig, kände hans iskalla händer mot min hud.
Nu på morgonen har vi hunnit med frukost ihop, PW i iskall vind och lite F1 på TV.
Så det är en bra start på helgen!

I tre dagar har jag letat precis överallt efter mina påskfjädrar från Bryssel.
I går gav jag upp, hittade nya i en butik och sa lite på skämt att nu hittar jag väl de jag letat efter och jo! Precis när jag klev in hemma så kom jag på var de låg, kanske inte så jätte logisk plats för det var bland lite mer julbetonat pynt. Så idag lämnar jag tillbaka de jag igår köpte. Och jag ägnade eftermiddagen åt att med limpistol limma dit dem på riset.

Sedan måste jag reflektera lite över deUntitled-1 copy länder ni läsare finns i, i alla fall under gårdagen. Kina och Danmark kan vara T. Eller så är det någon annan.
De flesta länder har jag väl lite koll på men vem sitter i Nederländerna och Indien? Just Nederländerna har hängt med länge nu.

Måste också säga att jag väldigt mycket uppskattar att många av er börjat kommentera mera! Kommentarer är liksom min kommunikation med er och de är guld värda! Och man behöver ju inte skriva så mycket, allt är bra och alla är välkomna!

Den sköna värmen ute är borta och lite trist men sol i alla fall. I morgon dyker V upp här, hans bil ska besiktas, lite med båten ska säkert fixas. Eller jag vet vad vi ska göra; kapellet ska krängas på, det ska märkas ut för öglor mm och sedan ska kapellet av igen och tillbaka till henne som sytt det och hon fixar öglor mm.

Nu ska vi straxt åka och hämta T:s bil som varit på verkstad medan han var borta och så tar vi lunch på stan!

 

8 svar to “Kalla händer, fjädrar och så”

  1. Annika Says:

    Skönt att T är hemma.
    Absolut, kommentarer är verkligen a och o för den som bloggar. Det är verkligen det.
    Ja, visst kan man undra vilka det är som läser, speciellt om man ser att det är återkommande besök.
    Statistiken på bloggen är lite spännande.
    Ha en mysig helg och Glad Påsk!!

  2. Karin Says:

    Jag är ju en utav britterna men det vet du ju redan. Är ordningen på listan baserat på antalet besökare från var land? DVS har du flest besökare från Sverige och minst från Indien? Inte särskilt otippat iofs.

  3. Sofia Says:

    Storbritannien calling! Härligt att mannen kom hem, även om det var mitt i natten 😀

  4. Asa Says:

    Men jag da? Visst läste jag igår, eller var det insta? I alla fall kommunicerade vi ju, pa ett eller annat sätt!

Kommentera

