Helgen

Inte en enda bild tog jag tror jag… Nåväl, det var ju helg ändå, vare sig jag har bilder att visa eller inte.
Bilden då? Ja, den är i från i torsdags eller om det var fredags. För stan är påskpyntad nu!

DSC_0385

V var här så det innebar ju båtfixande. T hämtade hem lite material så vi under påsken kan börja på den altan som ska vara till våra hyresgäster. Vi fikade bakelser och jag misslyckades totalt när det kom till att inte äta ostbågar… Får väl införskaffa ett tält att ha på mig i sommar för tror knappt det finns något i min garderob av sommarkläder som kan tänkas passa efter den här vintern…
Men nu kör jag stenhårt med bananpannkakor till lunch eller middag och hoppas det kommer ske underverk!

 

2 svar to “Helgen”

  1. Carola Says:

    Ja kommunens trainee arbetare har verkligen pysslat ned alla fjädrar, jätte fint. Hmm misstänker att jag också får ”tälta” men är ju så gott med både bakelser och ostbågar….

    • Brysselkakan Says:

      Ja, de har legat i!
      Vi får se till att T slutar köpa bakelser och äta bananpannkakor istället. Men du ska ju cykla nu så det löser sig nog!

Kommentera

