Överallt…

Igår då, tvättade min lättviktsdunkappa (långt ord det där).
Stoppar in den och fyra tennisbollar i tumlaren.
Öppnar tumlaren efter en stund och ut flyger en miljard pyttesmå fjädrar…
De är bokstavligen överallt.
Och A han gapskrattar när han ser mig för jag har fjädrar överallt i håret…

Allt på grund av ett litet litet hål i en söm som gått upp. Givetvis märkte jag inte det innan jag tumlade…
Nu har jag petat in så mycket av allt dun som gick, sytt igen hålet, dammsugit inne i tumlaren och jagat dun i hela vår bostad.
Och mitt hår.

4 svar to “Överallt…”

  1. karin Sjögren Says:

    Kan förstå att sonen skrattade, men det är inte kul när det händer, men komiskt att titta på

  2. Annika Says:

    Åh trist, men kan tänka mig att det var en rolig syn. Synd att det inte hände lagom till påsk.
    :-)
    men bra att du kunde laga hålet och stoppa tillbaka fjädrarna :-)

Kommentera

