Frös

IMG_9715

Skrev inget här igår och det är ju helt OK det med. Rätt skönt faktiskt att jag släppt pressen på mig själv att skriva varje dag, att det är OK att hoppa över.

Sent igår kom T hem, hörde honom och gick på toa men somnade innan han kröp ner bredvid mig. Vi fick i alla fall vakna ihop då han tog sovmorgon till 07.15! och nu är han hemma till måndag 03.45! Nåja, vi ska iväg i helgen men det gör vi ihop ju.

Igår då? Frös så in i baljan hela dagen… lite märkligt då solen sken och det var riktigt varmt ute men jag frös ändå. Gick här med extra kofta, fårskinnstofflor och handledsvärmare som om det var minus 20 ute…

Masade i alla fall mig in till stan, åt lunch och klippte luggen. Idag ska veckans mathandlande stökas av tänkte jag så det är väl dags att kliva ur träningskläder, duscha och så ta tag i dagen!

4 svar to “Frös”

  1. Lena Says:

    Fin bild som andas vår tycker jag.
    Nej du behöver verkligen inte ha pressen på dig att uppdatera varje dag, kvalitet före kvantitet!
    har lagt till dig på insta om du undrar vem harskari är;)

  2. Annika Says:

    Jäkligt skönt att bara skriva i sin takt. OCH ta breaks ibland. Helt OK. Jag har helt slutat skriva på helgerna tex.
    Ibland fryser man verkligen, jag kan vara likadan, brrr…
    Och ibland svettas man, haha.
    Skönt att T är hemma nu ett tag.

    • Brysselkakan Says:

      Ja, det är ju som Lena skrev bättre med kvalitet än kvantitet.
      Är konstant frusen från september till maj… men går var det som sagt lite väl fruset med tanke på att det inte ens var kallt…
      Jo, lite hemma blir han!

Kommentera

