Piggar upp

En annars rätt skitdålig fredag piggades upp lite av posten som damp ner i lådan.
Inte bara räkningar idag!

IMG_9727IMG_9729

Så en rad till på mitt kylskåp!
Och jag som ALDRIG gillat magneter på kylskåp…

Köper mina via Sticky9 och med koden FRIEND11T4C får du 15% och nej, jag är inte sponsrad.

7 svar to “Piggar upp”

  1. Annika Says:

    Nej, men vad fint. Är det såna du gör av instabilder? Jag har tänkt göra detsamma. GILLAR verkligen idéen.
    KUL är det. OCH snyggt.
    Tack för inspon. Vet att du inte alls mår bra idag. Önskar att det känns bättre nu. OCH att helgen ska bli bra, trots allt.
    Krya, krya!!

    • Brysselkakan Says:

      Ja, man kan göra dem av Insta-bilder eller vilka andra bilder som helst. Dessa kommer från Sticky9 som skickar fraktfritt över hela världen. Med koden FRIEND11T4C får du 15% rabatt.
      Trött och matt men nog på rätt väg! Tack för omtänksamma ord!

  2. Annika Says:

    Se där! Kollade upp det, och jag kan använda din rabatt även här, efter vad det verkar. Mkt bra! Bra att du mår bättre nu!!

  3. Lotta Gunnarsson Says:

    Handlar inte alls om magneter men tänkte på dig idag. Du gillar ju Loppisar ( har jag förstått) det gör jag också. Nu har jag startat en egen, du kan se bilder på Face bok-sidan Tidlösa Ting. Kul och höra dina kommentarer, du som är proffs. Hälsa alla och glöm inte TV 1 ikväll 21;30.
    Kram Lotta

Kommentera

