Men nästa vecka!

5e93db90309b89e83bb97dc86b4d8964

Den här veckan lär inte gå till historien som den då jag åt bra och nyttigt… OK, bananpannkakor till lunch fem dagar och grönsaker och kyckling till middag de flesta dagar men där i mellan… Nåja, det är bara att acceptera och ta nya tag nästa vecka!
Och nu är det ju helg så lika bra att fortsätta förfallet! Skyller på att det är mens-vecka och då blir ju allt lite upp-å-ner…

I morse for T till Skåne och årets första tävling så honom ser jag inte förrän sent söndag men nästa vecka är han på hemmaplan! Nu blir jag inte ensam för V dyker upp här, kanske redan i kväll eller i morgon förmiddag. Som vanligt ska han jobba med båten och sedan ska vi nog hinna med en eller två loppisar också.

Hoppas du får en fin helg och något kul är planerat! Berätta gärna.

Bild från Pinterest.

2 svar to “Men nästa vecka!”

  1. Stella Says:

    Den där texten tar jag och gör till mitt valspråk!! Denna helg är långhelg i Italien (måndag är helgdag) och halva befolkningen kommer att vara ute på vägarna. Då stannar jag hemma och umgås med grannarna. Vi har dessutom blivit lovade regn och rusk så det kanske blir mys vid brasan istället för vårmiddag i trädgården… Stella

    • Brysselkakan Says:

      Skönt med lite extra ledigt! Ironiskt så for T till Skåne för golftävling, där är det frost och ska regna hela helgen och här skiner solen! Och du! Mys vid brasan lät inte fel!

Kommentera

