Men det var igår det

Jodå, som vissa av er räknade ut och andra redan visste så fyllde jag år i går.
Tant är numera tydligen 47… Nåja, det är väl bara en siffra (eller två kanske) och man är väl inte äldre än man känner sig och så vidare.

Hur som helst så grattades jag via sms, mail, Instagram och bloggen. Och i brevlådan! Mina föräldrar bidrog med presentkort och våra fina hyresgäster hade lämna paket i vår brevlåda! Sånt blir man ju glad av!

Och snälla fina Åsa i Tyskland grattade och meddelade att paket var på G! Att hon sedan avslöjade vad det är och bad mig glömma det skrattade T och jag gott åt! Du är för kul du, Åsa! Men mitt i prick och något jag verkligen blir glad för att få! Fortsättning följer för jag ska ju glömma vad det är och det har jag redan gjort ;-)

Sedan tror jag även Google hade koll på att jag fyllde år vilket ju i och för sig inte vore helt omöjligt och nästan är lite läskigt i så fall…
Men det var igår det och nu är det ny dag och full fart mot långhelg!

Untitled-1 copy

2 svar to “Men det var igår det”

  1. Annika Says:

    Trevligt med alla hälsningar. Och du är hela 3 år yngre än jag, så du är ung! HIHI!!

Kommentera

