Dålig sömn och vissa fyndar

Uppe innan tuppen tror jag… vaknade vid femtiden och då hade jag glidit in och ut ur sömn bra länge, somnade om och vaknade igen vid sex. Gav upp och gick upp, frukost och sedan PW. Kyligt, grått och nästan bara jag ute, såg väl någon stackare med hund bara.

Sedan for hyresgästen C och jag till Secondhandbutiken och vidare på loppis. Och absolut bästa fyndet gjorde C! Superfina rosa stövlar i mjukaste skinn från Don & Donna för 50 kr! Så snygga och jag önskar att jag haft 38 istället för 41 i skor… Att sedan hennes man dissade dem är oförståeligt. Du har fel B!

Svinkallt ute och vi frös och var inte alls avis på dem som skulle stå där och sälja några timmar till.

Sedan var det meningen att V skulle dyka upp här men annat hägrade mer än att sy madrassöverdrag till båten ihop med mamma så han kommer inte. Blir i morgon istället och därmed blir det återigen en kväll ensam för mig.

Roade mig med att städa låda i badrummet. Inte en dag för tidigt!

Blir inget partajande till Melodifestivalen här inte, kanske jag kikar en stund men högst troligt inte.
Och jo, är lite lite deppig i min ensamhet men skyller på PMS. Lika bra att vara ensam med andra ord.

Kommentera

