Gul och fin!

Minns ni att jag väntar på en födelsedagspresent som tagit lite tid?
Vad bra! För jag minns inte det alls ;-)
Hur som helst så pep telefonen till idag, paket att hämta och sånt är ju kul, speciellt när man inte beställt själv.

IMG_9787

Så nu är den här! Min fina fina pedalhink med design av Orla Kiely!
Och tack miljoner tusen gånger snälla Åsa!

Och vill jag skoja till det lite kan jag ju ha mina fina skor på mig, de passar ju toppen till!

Nu återstår bara hur jag ska matcha detta när du, Åsa, fyller år i september… Du har inte gjort det lätt för mig!

Kommentera

