Rött både här och där…

Måndag morgon och jag är lite trött efter gårdagen. V och jag skar till nya dynor till hans båt och sedan klädde vi dem med tyg. Kul att jobba ihop men attan att det kändes i kroppen i går kväll. Som tur var kom T hem och jag fick massage innan jag somnade och kroppen känns OK idag. Alltid lika trevligt att ha V här och vi jobbar bra ihop, vi hann med hembakt pizza också och kvällsmat när T kom hem och sedan åkte V hem.

Idag hann T och jag med PW ihop i morse innan han åkte till jobbet! Så mysigt och också bra för mig för jag går betydligt fortare när han är med, jobbar just nu rätt hårt med att öka tempot på mina PW:s för det behövs, så att gå med T gör mig gott. Vi kom fram till att vi ska försöka få till en morgon i veckan då vi går ihop.
Sedan kom vi hem och jag konstaterade att mensen dykt upp… och givetvis inte något jag förväntade mig idag. Sedan klev vi in i duschen och där fick jag näsblod…

IMG_9782

När jag fått koll på allt blod och kommit i kläderna åkte T till jobbet och jag till Willys. Där ska man tydligen inte vara på måndagar vid straxt innan tio, inte på ICA heller konstaterade jag lite senare, för det gapade tomt både här och där. Dålig planeringen av mig helt enkelt.

Magen kurrar och dags för lite lunch till mig och det blir bananpannkakor idag. Igen.
Ha en bra måndag!

Kommentera

