Torsdag idag och då

Vart sjutton tog sommaren vägen? +31 i tisdags och +9 idag… inte OK, inte alls.
Nåja, bara att gilla läget och värmen kommer väl tillbaka. För två år sedan byggde vi altan och grillade på dagens datum och det lär inte bli grillat idag inte, för vem vill sitta ute och äta när det regnar!? Och förra året var jag tydligen i Bryssel på dagens datum och det strulade rejält när vi skulle hem… Och det var ju där jag såg den fina pedalhinken för första gången och nu står en sådan hos mig!

Dags att skölja bort ansiktsmasken som torkat och gör att jag inte kan öppna munnen nu…

2 svar to “Torsdag idag och då”

  1. Annika Says:

    Jag hoppas att ert vackra väder kommer tillbaka, men det tror jag absolut att det gör.
    Här har det vänt, och det verkar bestå.

Kommentera

