Light box

Utlovade ju bild på vad för lampa jag köpte för en del av mitt presentkort när vi var i Växjö i början av förra veckan.
Och man ska hålla vad man lovar!

IMG_9798

Texten bestämmer man själv, det följer med en hel del bokstäver (tyvärr inga å, ä eller ö) och jag köpte till strömsladd för att slippa byta batterier så ofta. Såg att en del webbutiker har så man kan köpa till fler symboler, bokstäver i pastellfärger mm och får se om jag gör det.

4 svar to “Light box”

  1. karin Sjögren Says:

    Snygg och en bra affirmation

  2. Lena Says:

    Jättefin lampa! Har sneglat lite på såna jag med kul att kunna ändra text efter humör

    • Brysselkakan Says:

      Precis! Tycker dock det är lite synd att inte å, ä och ö finns. Ska testa att skriva ut symboler på OH-plast och se hur det blir tror jag.

Kommentera

