Fyra kassar idag och nog mer i morgon!

Igår lämnade vi Jönköping på morgonen och åkte till Falkenberg. Där lämnade jag av T på golfbanan och åkte in till centrum, fyra timmar att göra något av och kan väl bara säga att Falkenberg inte lyckades fylla dem så bra… satte mig på ett fik och fikade länge med min bok.
Sedan hämtade jag T och vi for upp mot Göteborg. På vägen svängde vi av motorvägen för att försöka hitta min mormor och morfar före detta sommarställe: en väderkvarn! Och de som numera bor där året runt var hemma så vi fick kika in!
Stället kändes så mycket mindre än vad jag minns det som från min barndom.

Sedan åkte vi hem till C&C och deras barn, åt gott, pratade och hade det trevligt!
I morse for T ner till Falkenberg för tävling och bästa C och jag åkte till Ullared och GeKås!

Efter mycket shopping, lunch och fika for bästa C hem igen och jag checkade in på hotellet och sedan kom T och vi tog en sväng på varuhuset innan vi landade på Harrys för mat och nu sitter vi i sängen, äter ostbågar och slöar. I morgon blir det mer tävling för T och mer GeKås för mig! Och sedan åker vi vidare.

2 svar to “Fyra kassar idag och nog mer i morgon!”

  1. Lund Johanna Says:

    Härligt, några fynd eller mest bara bra att ha?

    • Brysselkakan Says:

      Mest bra ha saker, eller kanske mer nödvändiga saker som alltid går åt, men några fina blusar/toppar blev det. Men inga skor… Velig var bara förnamnet…

Kommentera

