Det blev fyra par!

Dagen har gått åt till att packa upp. Och handla mat. Fick bra hjälp med matinköpen av yngste sonen men uppackandet fick jag allt göra själv! Nåja, nu är det gjort och det är fredag kväll och helgen har just börjat.
Efter en vecka på resande fot är det skönt att vara hemma och att det sedan är fredag gör ju inte saken sämre men hela dagen har jag gått runt och trott det är måndag! Beror nog på att vi kom hem igår och det gör man ju rätt ofta på söndagar så man blir lite veckovill.

Bland allt jag packat upp finns ju några nya godbitar i form av kläder. Lyckades faktisk få ihop fyra par byxor! Ett par vita jeans modell slim med hög midja, vilket passar mig perfekt eftersom jag har hög midja, ett par så kallade cropped jeans (halvlånga) också modell slim och hög midja och så två par slacks med dragkedja i sidan, de är redan favoriter och jag lär ha dem ofta.

Och så denna lilla topp! Gillade den skarpt och för 99 kr på Gekås kan man väl kalla den ett fynd.

Kommentera

