Den är här nu!

IMG_9834

Äntligen får man väl säga. Tidigt i våras fick jag möjlighet att få en fin gammal soffan av systern till en vän. Soffan fanns i Lund, vilket är en rejäl bit bort från mig… Efter mycket om och men så fick den bo kvar i Lund tills mina svärföräldrar kunde hämta den. Sedan fick den stå hos dem ett tag.
Men nu är den här!
Igår kom den hit på ett släp och nu står den innanför dörren i vårt trapphus. Och nej, där ska den ju inte stå men ingen hann eller orkade bära upp den igår.
Och den kommer nog få stå på vinden ett tag för jag vet inte riktigt var jag ska ha den, min plan ändrades när en blå stor sak flyttade in här för ett tag sedan.
Men det löser sig!

2 svar to “Den är här nu!”

  1. Lund Johanna Says:

    Så fin. Ser ut att vara i perfekt skick också. Kommer sitta som ett smäck när den hittar rätt.

    • Brysselkakan Says:

      Ja, den är i väldigt fint skick! Bara ett bakben (säger man så?) som är lite löst men det löser min T lätt.
      Sedan ska den som sagt hitta sin plats också.

Kommentera

