Att längta till

Fredag igen! Känns som jag nyss skrev det och veckorna går lite för fort. I alla fall fredag! T har tre dagar kvar att jobba innan semestern börjar för honom. Och äldste- och mellansonen fick semester igår och drog till Kroatien idag, de är ett stort gäng som ska ner på musikfestival. En hel del strul med bla glömda pass, pass som gått ut, trasiga saker, skrikande bebisar och problem att får sitt pass accepterat men nu är de på plats!

Jag hoppas på en helg som ger mig energin tillbaka, det har varit dåligt med det sedan vi kom hem från Växjö och det känns som jag bara blir tröttare och tröttare… Har bestämt mig för att försöka komma i säng kring 22 och gå upp senast 7 och se om jag kan få ordning på det.

Och så bokade jag flyg till Bryssel igår! Visserligen ett tag kvar men ändå! Och den här gången tänker jag vara frisk. Och förhoppningsvis slipper jag kyla och ruskväder också. Och eftersom jag reser med T som då ska jobba och han också ska en tripp till Tyskland där Åsa bor så får jag träffa henne två dagar i hennes hemstad. Och så också mina fina vänner i Bryssel! Längtar!

Nu önskar jag er en fin helg!

2 svar to “Att längta till”

  1. Lena Says:

    Va mysigt att hs något så roligt som bryssel resa att se fram emot! Ha en fin helg du med o hoppas du får ordning på kroppen
    Lena

    • Brysselkakan Says:

      Ja! Länge sedan jag var där nu men det är först nu jag tycker det känns OK efter terroristattacken.
      Kroppen… Toppar tydligen tröttheten med PMS idag… Passar bra ihop med regnet där ute.

Kommentera

