Två gånger…

Idag har jag haft min T hemma under förmiddagen, ungefär vad jag får se av honom fram till söndag kväll. Först en liten jobbtripp till Danmark, sedan hem och packa om för tävlingshelg och sedan har han semester! Eller det har han redan från torsdag men inget jag kommer märka då han är på annan ort.

Tydligen var det dags, igen, att handla mat idag och för att i alla fall muntra upp en tråkig sak åkte hyresgästen C jag ihop till Willys. Och med ungefär noll framförhållning så hamnade vi i broöppning. Både dit och hem…

Och med gassande sol så blir det rejält varmt när man väntar men som tur är fläktar det vid vattnet om man öppnar dörrarna på bilen.

Annars då? Inte mycket!
Har klickat hem 42 galgar för under semestern ska T:s garderob städas och vi tänkte organisera om lite och nya galgar behövs.
Sover förskräckligt dåligt just nu, eller fortfarande är kanske mer korrekt, det är rätt OK fram till tretiden men sedan känns det mest som jag åker in och ur någon slags dvala. Och jo, jag är konstant trött… Har inte svårt att somna men efter tretiden är jag lättväckt och vaknar av minsta lilla ljud. Gör vad jag kan för att få ordning på det men det är segt.

Kommentera

