Tiden går

42

Idag är det sju år sedan jag anlände till vår första lägenhet i Bryssel och mitt liv i Belgien började.
SJU ÅR! Helt galet vad tiden rusar, det känns som det var nyss.
Stan jag blev kär i med tiden, stan som aldrig kommer lämna mitt hjärta (och inga terrorister kan ändra på det) och stan som gör att mitt hjärta ofta värker av saknad…

Nu bodde vi bara fram till maj året därpå på just rue Africaine 42 då vår hyresvärd sålde vår lägenhet och vi fick flytta till ny adress men det är en annan historia.

Kommentera

