Lite trött

Lite trött idag men går man och lägger sig när gårdagen blivit idag är det kanske inte så konstigt.
Vi plockade upp V i Södertälje straxt innan 19 i går och drog ner till Linköping. För där fanns en bil han ville köpa och snälla föräldrar (vi då) ställer upp.
Bilen inköptes och vi körde hem med V framför oss ut i fall att.
Men alla kom hem och straxt efter midnatt landade jag på kudden.

Idag ska jag göra något som det känns som alla gör men jag aldrig gjort; färga ögonbrynen!
De har av sol och kanske också ålder bleknat bort till något som inte syns knappt längre och nu testar jag att färga.
Vi får väl se om det är något jag kommer trivas med!

2 svar to “Lite trött”

  1. Annika Says:

    Tycker man märker årens gång på just ögonbrynen. Förr var de så markerade. Numera nästan osynliga, kan jag tycka. Sminkar dem varje dag. Spännande med permanent, du får visa bilder sen. Hoppas du blir nöjd.

    • Brysselkakan Says:

      Frågade om just det och hon sa att antingen blir de ljusare med åren eller mörkar (gäller typ hela kroppen så ljusare känns ju mer OK).
      Bild fick du på Insta!

Kommentera

