Det var då det

Roar mig med att kolla lite vad vi gjorde för ett år sedan. Eller jag vet ju att vi renoverade för fullt men just dagens datum var tydligen dagen då V rollade det sista av väggfärgen på plats!
När jag kollar bilder och läser inlägg från förra sommaren så inser jag vilket jäkla jobb vi gjorde! Och hur bra det ju blev!

Nåväl, gör så lite som möjligt under eftermiddagen idag, var hos sjukgymnasten efter ett långt sommaruppehåll på två månader. Och det känns… brukar vara bäst att göra så lite som möjligt så det får bli så! Planen är att slippa laga middag och låta T hämta upp på vägen hem. Bra och god plan!

Annars har dagen innehållit lite mer omplantering av blommor sedan tog innerkrukorna slut. Och jorden. Krukor är införskaffade och jord tar jag i morgon kanske.
Det är så länge sedan jag brydde mig om vissa av blommorna så jag hoppas verkligen de får fnatt nu och frodas!

Kommentera

