Sol med regn

Just nu sitter jag i soffan, borde vara ute på PW men det spöregnar ute… Plus att solen skiner. Känns som regnmolnet är rakt över mitt hus och sol runt.
Nåja, det borde gå över snart, regnet alltså, och då går jag.

Igår kväll hade vi middag för 15 personer som visade sig bli 13. Och ni inser nog allihop att det har krävts en hel del jobb från min sida att få ihop det. Men bra blev det! God mat som uppskattades, mycket högljutt ett tag mest beroende på frågesporten och en hel del tävlingsinstinkt.

Så lite sliten idag med andra ord, vore skönt att komma ut på den där PW så kroppen får sitt!

I helgen skulle propellern bytas på båten men då en del fraktbolag inte riktigt fattat än att det är kunden som i slutändan betalar ligger den på ett lager i Norrtälje fortfarande… Trist men bara att tugga i sig då vi inte kan påverka det så värst mycket.

Hoppas istället vi kan fixa några småsaker som jag har på min to-do-lista och som jag behöver T för att lösa. Vi får se!
I alla fall ska det bli skönt med helg!
Och får jag önska mig något så blir det sol i helgen!

Och nu tror jag banne mig att det inte regnar!

Kommentera

