Innan lunch

Måndag igen. Och varannan natts-sovande verkar vara vad som gäller… Det vill säga att varannan natt sover jag supergott, nåja är vaken en gång men det är jag van vid, och varannan natt sover jag som en kratta…
Nåväl, i natt sov jag gott!

Igår sålde V sin ena bil och därmed hamnade en rejäl slant på vårt sparkonto och hans skuld till oss sjönk en bit.
Och idag har jag hunnit med att går PW, vika tvätt, tvätta, svära lite över min man och hans fläckar på kläder (krävde en rejäl punktinsats som vi får se om den hjälper), jaga DHL och en propeller på vift (den är återfunnen och levereras någon gång mellan 11.30 och 13.30 i morgon), rensa lite i kylskåpet, sms:at med V angående att företaget han jobbar på från idag har ny VD och lite andra småsaker har jag också hunnit med och allt detta innan lunch!
Ibland glänser man till!

Har du gjort något bra/dåligt/kul/intressant idag?

4 svar to “Innan lunch”

  1. karin Sjögren Says:

    Det är ju bra att skulder sjunker… har varit på min utställning ..fick ta bussen för R behövde bilen….sålt en kudde…..trevligt prat med positiva besökare… en bra dag

  2. Stella i Italien Says:

    Dunkers kulturhus i Helsingborg visar Camilla Thulins kreationer för teater och privatpersoner plus en del annat. Otroligt intressant och sevärt! Missa inte tillfället om ni är i närheten av Helsingborg. Sen tar man en kaffe på Dunkers uteservering vid vattnet. Kanon! Stella i Italien

Kommentera

