En dag på stan

Idag har jag haft en dag för mig själv i min kära gamla hemstad. Strosat runt, kikat i favoritbutiker, fikat och njutit av sol och värme. Konstaterat att den stora gallerian i centrum numera har en slags säkerhetskontroll vi en av entréerna, dock lite löjligt för han tittade bara ner i min väska och de andra entréerna är det bara att gå rakt in igenom.

Sedan avslutade T och jag kvällen på en av våra favoritrestauranger; Fanny Thai och som vanligt var det gott. Att kunna sitta ute, ljummen vind och utan tröja; helt underbart. Så mätta och belåtna strosade vi tillbaka till hotellet och nu sitter vi bredvid varandra under täcket i sängen med varsin dator i knät.

Kommentera

