Mobil uppdatering från ett fik på Rue Neuve

Sista dagen i Bryssel. Sitter på ett fik just nu och har klämt i mig en sista av min favorit hos Exki .

Väntar på att T ska bli klar och hämta upp mig och min resväska (som står i bagagerummet på hotellet). Sedan ut till flygplatsen och när idag blir i morgon landar jag på kudden i min säng. 
Lite vemodigt men längtar också hem, önskar att hemma vore här men jag börjar nog acceptera att så blir det nog aldrig igen.

I alla fall så har jag haft en härlig vecka men fina vänner och välkända platser! Och ett fantastiskt väder!

Kommentera

