Gott blev det & så en efterlysning

Att jag näst intill alltid har noll inspiration när det gäller att komma på vad vi ska äta är väl ingen nyhet här längre…
Så när det testas nytt får man hålla i sig!
Och så gott det blev! Det lär ätas fler gånger här hos oss!

dsc_1105

Att sedan min käre T klev in här hemma redan vid 14.30 gjorde ju en vanlig tisdag till nästan helg! Visserligen sitter han och jobbar fortfarande men han är hemma, jag kan pussa lite på honom, vi kan prata om saker och vara nära om vi vill.

 
90af412bb4dcc73e1f9277b18a4c93a0Och så efterlyser jag en sak!
Har länge letat efter en Svinga från Ikea, riktigt dumt att inte köpa en när de hade dem i sitt sortiment men det gjorde jag tydligen inte då.
Nåväl, är det någon som har en eller känner någon som har, färg spelar inte så stor roll bara inte den knallblå.
Och den för vuxna!

Kommentera

