Trött i mössan

Idag är jag rejält trött i mössan, fast mössa har jag ju inte på mig!
Vi var på middag hos vänner i Stockholm igår, det blev sent och jag landade på kudden vid 02.00… Nåväl, det var trevligt men jag var väl inte på topp, lite för mycket PMS för det…

Men vi hade en diskussion som jag gillade.
Vad gör man när man har en, kvinnlig, kollega som till och från luktar bajs? Inte bara luktar illa utan verkligen bajs.
Absolut inte lätt och vi insåg att det var olika om det är en kvinna eller man. Männen i sällskapet tyckte att det är väl bara att säga det då men vi kom fram till att det funkar om det är en man som säger till en man.
Klurig fråga!

Nu ska jag slöa i soffan resten av dagen, det är jag värd!

2 svar to “Trött i mössan”

  1. Stella i Italien Says:

    Stackars kvinna, så hemskt. Hon måste ha hälsoproblem – och i så fall är hon nog medveten om problemet. stomipåse kanske? I så fall skulle jag inte säga något utan andas genom munnen när doften uppstår.

    • Brysselkakan Says:

      Vi pratade och frågade hon som jobbade ihop med den här kvinnan och hon är rätt säker på att hon inte riktigt är medveten om att hon luktar… Så otroligt svårt. De sitter i kontorslandskap och hennes lukt drabbar flera.

Kommentera

