Bokstäver och ord

Sedan några månader tillbaka dyker den där skrivtavlan från Granit upp lite här och där på bloggar och i mitt Instagram-flöde.
Och jag har tänkt länge att jag ska köpa en jag med. Så plötsligt tar den slut i webbutiken då jag väl bestämt mig… Men hyresgästen C fixade det åt mig i Stockholm i lördags!

img_0011

Så numera för tydligen T och jag en viss kommunikation via dessa små vita plastbokstäver!
Och uppenbarligen är det för få Y! I alla fall när jag gör av med de flesta i min text.
Får nog köpa en omgång bokstäver till helt enkelt.

img_0014

Och äntligen kan jag kanske få nytta av alla fina ord jag sparar på Pinterest!

Kommentera

