Det går bra nu…

Så hur mår vi då? Jodå, än så länge, peppar peppar, har jag bara huvudvärk. T har feber igen där nere i Tyskland och V han jobbar men är trött och yr.
Själv vaknade jag i morse och kände mig som jag var fjorton igen, hade fått mens under natten och jo, det var blod både här och där… Amatör! Men inte fasen går det hålla ordning på något som dyker upp när det känner för det.

Så idag har svärföräldrarna bestämt sig för att inte åka upp i morgon, de vill inte bli smittade och det förstår vi. Svärfar ska ju opereras i januari och då är det inte läge att få flunsan.
Det innebär också att en hel del av våra julklappar är kvar i Småland… Vi får se om det finns en lösning på det under morgondagen.
Nåväl, vi överlever väl det med annars.

Så nu har yngste och äldste sonen och jag varit iväg och handlat det som svärmor skulle tagit med sig. Gick bra och det var betydligt mindre med folk än jag befarade.

Kommentera

