Men kanske i morgon!

Idag hade jag tänkt skriva en sammanfattning av 2016 men…
Nä, det har jag ju inte hunnit! Har haft fullt upp med snöskottning, åka till Eskilstuna och kolla synen, beställa nya läsglasögon, fara hem igen, skotta mer snö. Och sedan kom T hem och vi skottade lite till. T mest med snöslungan och sedan på taket. För i morgon ska sotaren komma och då kan landgången på taket inte vara full av snö.
Och nu är det snart dags att sova så jag satsar på sammanfattning i morgon!

2 svar to “Men kanske i morgon!”

  1. Annika Says:

    Snö har ni fått i massor. DET har jag sett på insta och hört från familj och vänner :-)
    HIHI!
    Jag är avis, men jag vet att du hatar det. Vill också ha snö. OCH kallt.
    God fortsättning till dig!!

Kommentera

