Sånt gör mig glad!

När jag skrev om löften för några dagar sedan så la jag till en vädjan om mer kommentarer, en önskan!
Och kan ju inte annat än bli glad då det gett resultat, till och med lockat fram en som läst i smyg! Sånt gillar jag!
Och nu hoppas jag ni fortsätter kommentera! Här är ALLA välkomna och så klart får man respons på sin kommentar! Fösta gången man kommenterar ska det godkännas av mig men sedan syns det direkt, mest för att kunna städa bort lite spam och nättroll för de finns, tyvärr.

Idag blåser det något förskräckligt här och det är väl bara början på något slags blötsnö-kaos som ska komma in i eftermiddag… Det viner, takpannorna skallrar (hör dem om jag går upp på vinden) och det slår i köksfläkten hela tiden.
Och nere från lägenheten hörs också ljud för där pågår flyttstädning för fullt!
Straxt dags för lunch, sedan ska jag åka till Willys och handla och hoppas ett paket jag väntar på hinner anlända tills dess för det är just på Willys jag ska hämta sådana. Och så hoppas jag snön väntar till jag är hemma igen!

Ha en bra dag och hoppas ni slipper blåsa bort och snön inte ställer till för mycket för er.

6 svar to “Sånt gör mig glad!”

  1. karin Sjögren Says:

    I em. skulle vi åka till Virserums Konsthall och lämna broderialster till deras Broderiutställning som öppnar i februari, på hemvägen skulle vi titta på det galleriet som jag är inbjuden att ställa ut i augusti.
    På grund av ovädersvarningar så bestämde vi oss för att åka direkt på fm och tar Hultsfred vid annat tillfälle för de har inte öppet förrän i kväll.
    Bra val för nu har blåst och snöyra satt igång.

  2. Annika Says:

    SÅ bra. Förstår att du blir glad över det. Det är ju såååå viktigt för oss som bloggar med respons. Att svara, ja, det tycker jag är en självklarhet. Det har hänt att jag slutat läsa bloggar där bloggaren inte svarar på kommentarer. Der blir som att sitta och ropa ut i mörkret. Så svara på kommentarer? YES indeed.
    KUL att ditt upprop gav resultat!
    Såg att ni ska få storm. Här känns det som vår idag. Vädret åker hiss, som alltid.

    • Brysselkakan Says:

      Ja, givetvis ska man svara på kommentarer! Men att aldrig, eller sällan i alla fall, få kommentarer är också lite som att ropa i mörker.
      Kan meddela att det blåser… fy sjutton alltså. Och så snö på det… i sidled.

  3. Karin Says:

    Blåsten kommer nog från oss är jag rädd. Igår stormade det rejält här i norra England och idag verkar det som att vinterns första snö ska komma. Hellre snö än storm.

    • Brysselkakan Says:

      Ja, stormen drog väl fram lite här och där, tyvärr. Här töar det, regnade lite innan men nu skiner solen lite svagt innan den går ner. Och i morgon väntas kyla igen och sedan blir det massor av minus igen. Och jo, det är isigt som attan ute…
      Hoppas inte snön ställer till för mycket hos er! Och hoppas allt är bra med er!

Kommentera

