Lite platt

Idag hade jag flera ärenden i Eskilstuna och åkte redan vid tio-tiden. Och trots att jag var supereffektiv var jag inte hemma förrän vid fyra-tiden… Nåja, fick det jag skulle gjort!

Väl hemma lyckades jag att tappa min dator i golvet… som tur var låg den i sitt fodral men hamnade rakt på ett hörn som numera är lite tillplattat. Hade inte fodralet varit på hade det helt klart gått värre då den föll rakt ner i klinkersgolv.

img_0175

Den funkar som den ska så egentligen ingen större fara mer än det är så himla retligt ju…

Nu blir det nog soffan och en bra bok resten av kvällen, T har hela ledningsgruppen på besök och är på middag med dem i kväll så det blir sent, och min plan är att komma i säng skapligt! Vi får väl se hur det går!

Kommentera

