Åtta

Som jag skrev igår så är vi lite dåliga på bemärkelsedagar i den här familjen, eller vissa är och andra (läs jag) är desto bättre.
Att jag då nästan glömde bort att bloggen fyller år idag kanske inte är så konstigt!
Så…

Hipp hipp hurra för min blogg som fyller åtta år idag!
Har väl tänkt ibland att nu får det räcka men så kör jag ändå på, det är väl en vana och så gillar jag att på detta sätt föra dagbok.
Och att ni sedan på sistone kommenterat mer gör mig mycket glad!

Nu ska jag fira med en kopp te och en liten kaka innan jag ska fixa middag, yngste sonen kommer ju hit om några timmar innan han och T åker till London i morgon bitti.

8 svar to “Åtta”

  1. hannaahman Says:

    Grattis till dig och T och till dig och bloggen!

  2. Annika Says:

    GRATTIS!!! Så kul med 8 år. Skriv på nu!! Det är alltid kul att kika in här!!
    Trevlig helg!!

  3. M Says:

    Stort Grattis och fortsätt.
    Go kväll
    Hälsningar
    M

  4. Stella i Italien Says:

    Stort grattis från mig också! Hoppas du fortsätter skriva. Din blogg är en av de få som jag kollar varje dag. Stella

Kommentera

