Så ni vet

Efter att min dator föll i golvet i början av förra veckan så har jag insett att nog skärmen tagit skada. Och att vår hemförsäkring täcker detta mot en mindre självrisk.
Så nu ska den skickas in. Har tagit back up på i princip allt, tur att jag har en bra server att stoppa den på!

Men det kommer nog innebära lite mindre bloggande ett tag framöver, tyvärr. Visst kan jag blogga från min mobil eller T:s iPad men det är inte lika enkelt. Eller så beror det på ovana.
Hur som helst, ni vet varför det kanske inte blir lika mycket skrivet här ett tag.
Och ni kan nog fatta min saknad efter min fina rosa dator!

6 svar to “Så ni vet”

  1. Stella i Says:

    Oj, det är ju jättejobbigt att vara utan dator! När min iPad var ny trodde jag att den skulle kunna ersätta datorn under sommarvistelsen i Sverige men ack så fel jag tänkte där! Jag behöver ett riktigt tangentbord att skriva på! Och jag upplever att man kan göra så mycket mera och snabbare med datorn. Så jag hoppas att du får tillbaka din rosa dator snabbt! Stella

    • Brysselkakan Says:

      Lämnade in den för två timmar sedan och redan saknar jag den massor… Till T kommer hem är det mobilen som gäller och sedan kan jag låna hans iPad men du har så rätt att man saknar riktigt tangentbord. I-landsproblem!

  2. Stella i Italien Says:

    Katten också, nu gled kommentaren iväg innan jag fyllt i avsändarfältet ordentligt!

  3. Annika Says:

    USCH vad trist för dig. Jag lider när jag inte har min dator. ALLT blir ju så mkt lättare genom den. Att söka, att blogga, att skriva—ALLT!! Tycker det är bök från tfn även om det går. MÅ du få den tillbaka mkt snabbt!
    Man kan köpa tangentbord till sin iPad. DET skulle jag göra om jag hade en padda (har ingen). Men tangentborden ser smarta ut!!

    • Brysselkakan Says:

      Jo, livet blir betydligt krångligare kan man väl säga… T har ett tangentbord till sin iPad men tror det slutat fungera, tyvärr.
      Får väl bara härda ut den tid det tar innan jag får tillbaka min rosa dator.

Kommentera

