Det visste jag inte då

005

Igår kväll, när jag skulle somna, låg jag och lyssnade på T:s andetag och tänkte att för 31 år sedan visste jag inget om honom. Att han skulle bli en del av mitt liv, min kärlek, far till mina tre barn och den person som jag ser som en självklar del av mitt liv.

Och idag, för 31 år sedan, ändrades allt! Men så är ju livet, man vet så lite om sin framtid, man kan önska och hoppas men mycket blir som det blir och med facit i hand vill jag inte ändra på något som hänt de senaste 31 åren! Och hoppas på betydligt fler år ihop med T!

Bilden har jag använt förr och den är från Bryssel där trafikljuset kan se ut så här kring alla hjärtansdag!

2 svar to “Det visste jag inte då”

  1. Annika Says:

    Aha, så ni träffades på själva Valentindagen!! Gulligt.
    Så kul med trafikljusen. Så skulle de kunna ha överallt idag!
    Ha en fin Alla Hjärtans Dag!

    • Brysselkakan Says:

      Ja, vi gjorde ju det men då, 1986, var det ju inget man ens visste om i Sverige utan bara en vanlig dag på Sportlovet för oss.
      Ja, sådana trafikljus borde alltid finnas!

Kommentera

